sobota, 30 czerwca 2012

Torba ze spódnicy

Potrzebne rzeczy:
- spódniczka
- kawałek materiału na podszewkę
- łańcuszek
-nożyczki, nici itd. ;d




Odcięłam rogi spódnicy i zszyłam dół.





Wyprułam zamek i zaszyłam miejsce, w którym się znajdował.




Z materiału wycięłam podszewkę, zszyłam ją i obróciłam na prawą stronę.
Wsadziłam torebkę (odwróconą na lewą stronę) w podszewkę.
Wsadziłam końce podszewki pod zakładki spódnicy.




Zszyłam zakładkę z podszewką i podwinęłam oba materiały, żeby się nie strzępiły.





KWIATEK:
Przy pomocy szklanki odrysowałam koła na pozostałym materiale.




Wycięłam je (12 płatków).




Przypaliłam krawędzie, żeby się nie strzępiły.





Składałam koła na pół i jeszcze raz na pół. Nabiłam takie ćwiartki na środek nici.
Na koniec związałam końce nici. Kwiatek naszyłam na torbę.





EFEKT KOŃCOWY:
Na razie nie mocowałam łańcuszka, bo kupię trochę grubszy. No i muszę przeprasować torbę..




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz