środa, 5 września 2012

„Nigdy nie jesteśmy zbyt dorośli na Disney`a”




A ja, jak najbardziej zgadzam się z tym stwierdzeniem ;) Cieszę się, że wychowałam się akurat na tych bajkach i zawsze będę miała do nich sentyment. Myślę, że nie tylko ja jestem tego zdania, ponieważ nawet w obecnych czasach widać wszechobecność dawnych bajkowych postaci takich, jak MYSZKA MIKI.


Prosty przykład – Mickey ozdabia nasze paznokcie



jest smaczną przekąską







lub ciekawą ozdobą na choinkę






Zatem, dlaczego nie zamieścić jego podobizny na koszulce ?
Tak więc, przedstawiam Wam ten dziecięcy akcent
w bardziej młodzieżowym stylu.

Potrzebne rzeczy:

- bluzka (u mnie-czarna oversize)

- materiał w panterkę

- łańcuszek / koraliki

- szablon

- nożyczki

- igła, nici, maszyna do szycia itp.





EFEKT KOŃCOWY







* Niestety koszulka jest wykonana z bardzo lejącego materiału
i w zależności od tego, jak się ustawię,
Mickey ulega lekkiej deformacji
(co jest widoczne na niektórych zdjęciach).
Proponuję użyć 'sztywniejszej' bluzki
i problem z głowy ;)

8 komentarzy:

  1. świetny pomysł ;) tez cieszę się bardzo, że wychowałam się na tych bajkach :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wygląda ta bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny top - panterka i łańcuszek to zdecydowanie moje klimaty ;)
    Na pewno w którymś momencie mojej obecnie marnej twórczości wykorzystam Twój pomysł :)

    Pozdrawiam,
    AnnikA

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz może gdzie dostane taki materiał panterkowy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj ubrań z tym motywem w sh ;) Będą kosztowały grosze i nie będzie szkoda ich pociąć.

      Usuń