wtorek, 7 sierpnia 2012

kamizelka HARLEY DAVIDSON

Kamizelka jest ciekawym dodatkiem, dopełniającym każdą stylizację. Nie bez powodu więc, chciałam mieć jedną z nich w swojej szafie. Przymierzałam się do zrobienia kamizelki bardzo długo, ponieważ nie wiedziałam w jaki sposób ją przerobić – naszyć coś, czy doczepić tylko ćwieki ? Na szczęście udało mi się znaleźć odpowiedź na to pytanie ;)

Przeglądając rzeczy w sh moją uwagę przykuła bluza HARLEY DAVIDSON. Od razu przypomniał mi się wpis blogerki DEYNN i nie ukrywam, że stał się moją główną inspiracją (DENIM JACKET HARLEY DAVIDSON KLIK), plus kilka innych ciekawych zdjęć i tak narodził się pomysł na przerobienie katany, którą zakupiłam jakiś czas temu.






A oto główna bohaterka dzisiejszego wpisu - niepozorna katana z działu dziecięcego




Niestety mi wymarzyła się kamizelka i musiałam obciąć jej rękawy.




Bluza sama w sobie była świetna, na nieszczęście w rozmiarze XL.




A więc, dopasowałam fragment bluzy z nadrukiem HARLEY DAVISON,
wycięłam go, przyfastrygowałam, a następnie przyszyłam do kamizelki







Dodałam kilka ćwieków na ramionach kamizelki oraz postrzępiłam kieszonki,
żeby nie było zbyt nudno






I gotowe !



7 komentarzy:

  1. ogólnie to wyszła zajebiście ;D najbardziej mi sie podoba, że z działu dziecęcego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łosz ty! Świetne jednak niektóre rzeczy serio są lepsze przerobione, bo naprawdę wygląda nieziemsko! Prawdziwy harley by się nie powstydził.
    http://psycho-and-company.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślałam, że ten wpis ma tylko pokazać tą kamizelkę, myślałam, że kupiłaś taką... Jej, niezła jesteś ;) Jestem w szoku ;p !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ;D Sama bym się na taką skusiła ;) Zapraszam do siebie :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeej cudowna *.* ja też przerabiam w ciekawy sposób swoje ciuchy, które mi się znudziły, a są nadal dobre :D

    OdpowiedzUsuń